FAQ / Ofte stille spørgsmål

Bestilling og Betaling

Hvornår kommer produktet på lager igen?

Det er desværre ikke altid muligt for os at vide, hvornår produktet kommer på lager igen. Tryk på knappen "Email når varen er på lager". 
Så får du besked, når varen er på lager igen. 



Jeg får fejl, når jeg forsøger at gennemføre et køb?

Vi anbefaler først og fremmest at du forsøger at skifte til en anden browser. 

Sidder du med en tablet, anbefaler vi at skifte til en computer. Alternativt kan du prøve med et andet kort. 

Levering

Hvad er leveringstiden?

Vi leverer din pakke indenfor 5-7 hverdage (mandag-fredag) med UPS, GLS eller DPD/PostNord, når din ordre er afgivet.

I helligdage eller salgsfremmende perioder (inklusive Black Friday og Cyber Monday) kan leveringstiderne opleve forsinkelser på grund af øget ordremængde.

Kan jeg følge min pakke?

Ja, så snart din vare er sendt, vil du modtage en mail med et pakkenummer, så du kan følge din pakke. 

Jeg har bestilt fra jer, men har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Prøv at tjekke dit spamfilter. Det sker at vores mails havner der. 

Hvis ordrebekræftelsen ikke er der, er din ordre muligvis ikke registreret med den rigtige mail-adresse. Kontakt os for at opdatere din mail-adresse.

Min ordre er forsinket. Hvad skal jeg gøre?

Hvis din pakke ikke er ankommet inden for 7 hverdage efter bestilling, kan der være forsinkelser fra fragtfirmaet, eller der er øget travlhed på vores lager.

Kontakt os, så du kan modtage din pakke hurtigst muligt.

Bemærk: I helligdage eller salgsfremmende perioder (inklusive Black Friday og Cyber Monday) kan leveringstiderne opleve forsinkelser på grund af øget ordremængde.

Min pakke er beskadiget under transporten

Kontakt os, så vi kan erstatte din vare. 

Hvordan returneer jeg en vare? 

Bestil en gratis returlabel her. 

Min ordre er annulleret, men I har reserveret pengene på min konto?

Hvis du har handlet med et saldokontrolkort (Visa Electron og Maestro) eller kreditkort (Visa eller Mastercard), kan pengene være reserveret på din konto i løbende måned + 30 dage, selvom købet er ophævet. Det er ikke Lammeuld.dk, der har reserveret pengene, men din bank.

Det samme gør sig gældende, hvis du har betalt med MobilePay og den er knyttet til et af ovenstående kort. 

Hvorvidt reservationen kan ophæves afhænger af de kortregler, der fulgte med, da du underskrev aftalen om dit betalingskort. Reglerne kan svinge fra bank til bank, men typisk kræver banken dokumentation fra vores side på, at vi har annulleret købet for at ophæve reservation. Herfra er det op til banken at ophæve reservationen og frigive pengene.